TTF

TTF

Khamis, 22 Julai 2010

18/07/2010
Chenderong Balai

dlm pkui 6 pagi terus ke cenderung balai.cuaca mendung ja mujur lah bh masih galak.
2-3 laman main finally baru ada hasil..sora kasar,pekakas ada la lebih kurang,guk 1.jenuh ubah denak baru turun hat ni....


ubah laman lain sora kecik tgh guk nun jauh dlm sawit..himpit dengan sigiaq..denak on..tap..tap..bh lambung..angguk anggaq ada la 2 layaq ceh..ceh turun...anggok selayaq sangkut kaki dah..siap masuk uncang ubah laman ke sawit depan...seladg gantung sora sedang keras..tgh guk...himpit punya himpit bh melawan...ceh.ceh..turun lagi...jauh turunya..celir nih...mmg celir sungguh..sampai kat denak terlompat2 mcm kena paku...angkat denak pi makan....


laman petang

depan rumah org..
seladang jati..fuh..sora apa nak buat...sy masuk laman minta izin nak main burg kat tuan tanah...tuan tanah on...10 minit denak guk...seladang jati x mau keluaq dr igiaq..baru dok berkira2 nak ubah denak..tap..tap...lambung sekoq masuk sigiaq wayar depan rumah tuan tanah.bh x anggok..dok merap 3-4 patahsambil meniti atas wayar dok gelisah.sora kasaq bukan main mcm pesom.aik...x dak pekakaih ka..denak bertujai anggok ceh..ceh..bh turun dlm racik..gaya nak anggok pedepok..tersembam... :b ..x pa..len kali mai try seladang jati niubah pi main tempat lain plak...



lama rumah org jugak..guk 2 sora kasaq dok guk x bghenti blakang umag org...adeii..sedap gak sora..apa lagi pacak denak sambil menyorok blakang pokok pisang kalau2 kucing dok melilau....dekat 15 minit denak dok guk guk 2 buat x tau ja...ubah masuk dalam lagi..kali ni denak menekan saja...tup..tup..masuk sekoq...bukan guk 2..yg ni sora rendah sikit..anggoq anggaq ada...pastu merap x de sulam...denak angok..bh ubah..denak anggoq bh ubah..adei 20 minit denak menekan..ceh2ceh..turun jugak...bh nak masuk kot belakang denak yong bh pi kedepan racik..hehehe...terkakngkang jugak
:ya ..nin dia


sekian laporan dari Chenderong Balai

7 ulasan:

  1. Tahniah bro.......ganeh tu.

    BalasPadam
  2. mantap betui..sat saja penuh jut..power betoi denak hang.

    BalasPadam
  3. memang x disangkal lg...otai Penang memang berbisa...perghhhh...tahniah Bro Ijoy yg hensem...

    BalasPadam
  4. tu dio bro...habih hang pulun....hahaha,,tahniah bro....

    BalasPadam
  5. salam bang...tahniah...byk tapau.....

    BalasPadam
  6. tapau kukoq plak dahhhh.....

    BalasPadam
  7. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    BalasPadam